lunes, 26 de marzo de 2012

Les barquetes a La Pineda de Vila Seca

A vegades "la vida te da sorpreses" com diu la cançó. Ha estat el cas que em va passar el passat divendres. Tenia uns actes a Reus i vaig agafar hotel a La Pineda de Vila Seca. Al arribar, el poble tot just comença a despertar-se de l'hivern i alguns locals preparen les gales per la "turistada" que arribarà aquesta setmana santa.
Era tard i després de deixar la bossa vaig pensar on dimonis aniria a dinar.
Tot just davant on havia aparcat es troba un restaurant amb cartell plens de tapes de bon aspecte, plats suggerents i cartells en rus.
Allà que m'hi poso, ja que eren quarts de 3 i la gana ja feia presencia.
La noia romanesa que em va atendre, em va oferir un menú de 18 € i vist que si triava un plat aniria a morir al mateix lloc em vaig decidir a acceptar. 4 primers i 4 segons. Trio... una amanida amb fruits secs i bacon torrat i...arrós amb llamàntol. Temptador si...temerari??
Bé, l'amanida gustosa, generosa en un plat tipus gibrella fons de disseny, anàvem bé...
Arribat al segon, amb surt amb la paella, l'arròs i mig llamàntol, per saber si el volia més caldos o més fet...
Collons quin arròs, quin llamàntol i quina afartada.
Vaig fer bon paper... de postres una mica (també exagerada) de meló i un café. 23 € amb dues cerveses.
Obligada migdiada i com un senyor.
Es diu Les barquetes a L'avinguda Pau Casals nº 45 de La Pineda, de traca i mocador.
Vaig repetir amb una colla de 35 la nit següent i les sensacions amb diferents plats van ser les mateixes.
Si esteu prop, val la pena sense cap mena de dubte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario